דף הבית » אתרי תדמית
אתר תדמית זהו הנכס הדיגיטלי שלך, הוא מציג את העסק שלך דרך עולם הדיגיטל.
בעידן של היום, כשהכל רץ דרך האינטרנט בעלי עסקים מבינים שהם לא יכולים להתקיים כשאין להם נוכחות מקוונת, לכן הם מקפידים לבנות אתר אינטרנט שמייצג באופן מקצועי את השירותים שלהם.
אתרי תדמית מורכבים בדרכ ממספר עמודים:
עמוד ראשי – שמציג את העסק או המוצר שאתם משווקים, מידע אודות השירותים שלכם תמונות של המוצרים, הנעה לפעולה ועוד.
עמוד אודות – מציג את כל הפרטים אודות העסק שלכם, החזון, מיקום וכו’.
עמוד שירותים – מציג באופן ממוקד את השירותים שאתם מציעים ללקוחות.
בלוג – כתבות שאתם מעוניינים לכתוב ולהציג באתר שלכם.
צוות – מציג את הצוות מאחורי הקלעים ואודותיהם, תפקידיהם ודרכי יצירת קשר.
צור קשר – שבו יהיו כל האמצעים ליצירת הקשר אתכם, טלפון, קישור ישיר לצ’אט בוואטסאפ, רשתות חברתיות או השארת הודעה בטופס מקוון.
ניתן להוסיף כל עמוד שנראה לכם שחשוב שיהיה באתר, עמוד תיק עבודות, עמוד שירותים נוספים, שאלות תשובות, עמוד המלצות ועוד.
גם עמודים כמו תקנון ומדיניות פרטיות מומלץ שיופיעו באתר.
אתרי תדמית מתאימים לעסקים המעניקים שירותים שהגולשים יכולים לקבל באמצעות יצירת קשר דרך פניה באתר כמו: יצירת קשר עם עורך דין, אדריכלים, קבלנים, חברות פנסיה, ייעוץ מס ועוד.
המטרה של אתר תדמית לגרום ללקוחות שלכם להבין מי אתם ובעיקר מה אתם עושים, איך אתם עושים את זה ולהניע אותם ליצור אתכם קשר.
אתר תדמית הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם ולכן חשוב לדעת כיצד לתכנן ולעצב אותו בצורה המקצועית ביותר כך שתמשוך לקוחות רבים ורלוונטיים עבורכם.
בעזרת ליווי איכותי ומקצועי בבנית האתר שלכם אתם תחשפו לקהל גדול יותר של לקוחות פוטנציאלים ובכך זה יתרום לקידום אפקטיבי של העסק בעתיד.
בשלב הראשון – היכורת הלקוח והעסק, בעזרת האפיון אני יכולה לקבל תמונה ברורה של צרכי הלקוח וכל דרישות הפרויקט. לכן, אדאג לבדיקת שוק מתחרים, היכרות עם קהל היעד, בניית מפת אתר, בחירת שפה עיצובית ועיצוב גרפי במידת הצורך.
בחירת שפה עיצובית וצבעוניות לאתר, יוצרת מראה ייחודי ועדכני הזהה לאופי העסק, עיצוב סקיצה ראשונה של עמוד הבית בדגש על UI/UX, אישור הסקיצה והמשך לבניית שאר עמודי האתר.
עיצוב הוא חלק מרכזי וחשוב מאוד בבניית האתר, עיצוב נכון יכול להיות ההבדל בין ההצלחה שלו לכישלון שלו ולכן אני שמה דגש חזק על עיצוב ונראות האתר.
לאחר אישור העיצוב, תחל מלאכת בניית האתר, רכישת אחסון לאתר, רכישת דומיין, מינוף קידום אורגני בעתיד, כתיבת קוד, הטמעת תוכן ומילות חיפוש בתכנים של האתר, איסוף חומרים לפי הקו המנחה שבחרנו והעלאת התמונות שיוצגו באתר שלכם וינווטו את קהל היעד לביצוע פעולות.
זהו השלב הטכני בו העיצוב והפונקציונליות חייבים לעבור באופן מושלם לאתר ולניהולו.
כמו כן אדאג שהאתר יהיה רספונסיבי (מתאים לכל רזולוציות המסך, לפטופים, טאבלטים, טלפונים) ומתאים לכל הדפדפנים (אקספלורר, כרום ופיירפוקס).
אחרי שסיימנו את כל השלבים העיצוביים והטכניים הגיע הזמן לבצע בדיקות QA לכל עמודי האתר, אוודא שהאתר תואם את בקשות הלקוח, יראה בדיוק כמו הסקיצות ויעבוד בדיוק לפי כל דרישות האפיון ללא באגים ובעיות לא צפויות. כמו כן, מעבר על כל הטפסים החכמים באתר על מנת להעלות לאוויר אתר תקין ב 100%.
הגענו לרגע שחיכינו לו, עולים לאוויר! מעלים את האתר החדש לדומיין הסופי, מבצעים בדיקות אחרונות שהכל תקין ומושלם, פותחים את האתר למנועי החיפוש ולגולשים ונהנים מאתר חדש ונוצץ!
כל לקוח פוטנציאלי שפונה אליכם מצפה שיהיה לכם אתר, אתר שמראה את הפרטים עליכם ועל העסק שלכם, דרכים ליצירת קשר, אילו שירותים אתם מציעים, היכן אתם נמצאים או כל פיסת מידע כזו או אחרת שהם יכולים לאגור אודות העסק שלכם.
היתרון בלנהל נכס דיגיטלי הוא ביכולת שלו למשוך אליכם לקוחות פוטנציאלים בכל רגע נתון במהלך היום, אם האתר נבנה בצורה טובה, איכותית ומקצועית עם דגש על הנחיות קידום אתרים, לקוחות ימצאו אתכם בחיפוש בגוגל בלי שתצטרכו לעשות שיווק אקטיבי ויקר ובכך להגדיל לעצמכם משמעותית את החשיפה וההכנסות.
ברגע שיש לכם אתר אינטרנט, אתם משדרים אמינות ורצינות מול הלקוחות שלכם.
באופן אוטומטי הם מבינים שיש להם עסק עם עסק מקצועי ואיכותי.
כמו כן, אי אפשר להתעלם מהעיצוב והנראות של האתר, ברגע שיש לכם אתר שמעוצב בצורה כזו שמשקפת את התדמית שלכם ושל העסק שלכם באופן הטוב ביותר הסיכוי שלקוחות ינטשו את האתר פוחת בצורה משמעותית.
הצרכנים יכולים להפיק הרבה על המותג מעצם קיומו של האתר ברשת לשם כך, חשוב שיהיה לכם אתר מודרני, עדכני עם דומיין מותאם אישית ועם עיצוב משייצג את המותג שלכם בדרך הטובה ביותר.
בעולם הדיגיטל הרבה יותר קל לנהל קטלוג, בין אם זה קטלוג מוצרים, קטלוג של תיק עבודות, קטלוג של אלבומי תמונות ועוד.
כיום זה כבר בלתי אפשרי להתחיל להתרוצץ בין לקוחות ולהראות להם את המוצרים שלכם פיזית, מה יותר פשוט אם לא להפנות אותם ישירות לאתר האינטרנט שלכם שבו מוצגים כל המוצרים או העבודות שלכם.
ברגע שיש לכם אתר אינטרנט או חנות דיגיטלית יש לכם אופציה לגשת למערכת הניהול ולעדכן את המוצרים החדשים שנוספו, להסיר מוצרים מהאתר ועוד מגוון רחב של אופציות.
הקטלוג האינטרנטי יעשה לכם חיים קלים, הוא נגיש יותר, קל לעדכן אותו וללא ספק חסכוני יותר! חסכון של הוצאה מיותרת על דיוור והדפסה.
ברגע שיש לכם אתר אינטרנט אתם כבר לא תלויים בשעות העבודה המוכרות במשק.
בזמן שהשירות הפיזי שלכם מוגבל בשעות, בין אם בבית העסק ובין אם בכל תחום שירות אחר ואתם מושפעים משעות העבודה במהלך היום יום, עבודה בסופי שבוע וחגים, ואפילו השפעות של מזג אוויר אתר האינטרנט נותר פעיל ועובד בכל יום ללא הפסקה, האתר שלך פתוח 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.
יש לכם לקוחות מחו”ל? האתר עומד לרשותם בכל זמן נתון לבצע רכישות, לעיין בשירותים שלכם וכל זאת, מבלי להיות תלויים באנשים אחרים ובשעות העבודה שלהם.
אתר ללא אופציה ליצירת קשר זה לא אתר!
הדרך המהירה והקלה ביותר ליצור קשר עם בית העסק הוא דרך האתר שלכם, שבו מוצגים כל דרכי יצירת הקשר אתכם – רשתות חברתיות, חיוג מהיר, יצירת קשר דרך צ’אט בוואטסאפ או אפילו דרך הבלוג באתר.
אתר אינטרנט זו הדרך שלכם לתקשר עם לקוחות שלכם, וחייב שיהיו בו דרכים ליצירת קשר אתכם!, להודיע להם על שירותים חדשים, מבצעים אטרקטיביים ולתת להם ערך מוסף על השירותים שאתם מציעים וכמובן, על עצמכם.
עורכי דין, רופאים, יועצים פיננסים, מתווכים וכל נותני השירות צריכים לדעת שללקוחות שלהם יש מגוון עצום של נותני שירות כאלה ואחרים הזהים לעסק שלכם וישנה תחרות רבה, מאות אלפי גולשים פונים לרשת, בודקים ומשווים אתרי אינטרנט כשהם צריכים שרות מקצועי ולכן אופציית שיתופי הפעולה יוצאת כאן לדרך.
ברגע שיש לכם אתר אינטרנט יש באפשרותכם את הכח ליצור שיתופי פעולה עם עסקים אחרים ובכך להגדיל את החשיפה שלכם.
מלאו את הפרטים מטה ואדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.