דף הבית » חנויות וירטואליות
חנות וירטואלית הינה חנות למכירת מוצרים שונים ברחבי האינטרנט, במידה והעסק שלכם מוכר מוצרים פיזיים הרי שחנות וירטואלית היא הכרחית עבורכם!
לחנות וירטואלית יתרונות רבים ואחת מהן היא שהיא לא דורשת יותר מדי משאבים, היא יכולה להכניס אף יותר ממה שחנות רגילה יכולה להכניס ואינה מוגבלת בזמן.
יתרון נוסף ומאוד חשוב בניהול עסק וירטואלי הוא ביכולות הבלתי נגמרות של מערכת הניהול שאיתה אתם תעבדו, בעזרת המערכת תוכלו לדעת בדיוק כמה אנשים ביקרו באתר שלכם, לעקוב אחרי הכנסות והוצאות בצורה מסודרת, לדעת איזה מוצר הוא הפופולרי ביותר בקרב הלקוחות ועוד ועוד.
תנו לי לבנות לכם עסק וירטואלי מקצועי, איכותי וכזה שיטיס לכם את המכירות גבוה לשמיים!
מערכת הניהול הפופולרית בעולם – WordPress.
גישה מלאה לעריכת התכנים באתר, תמונות, מוצרים, עמודים מותאמים והכל בצורה קלה וידידותית. בנוסף גישה מלאה לתוספים מיוחדים בחינם.
רספונסיביות מלאה, חנות שתתאים לכל סוגי המסכים והדפדפים – מובייל, טאבלט, לפטופ, פיירפוקס, כרום, אקספלורר ועוד.
בונה לכם אתרים עם עיצוב וחווית משתמש מודרניים בהתאמה אישית שיגדילו את סיכויי ההצלחה של האתר.
עיצוב UI/UX שמטרתו להנגיש את האתר לגולשים בצורה אופטימלית ולחווית משתמש מעולה.
אתכם עד הסוף!
הלקוחות שלי הם במקום הראשון, כל לקוח עובר יחד איתי את כל התהליך מתחילתו ועד סופו ומתעדכן בכל הנעשה בבניית האתר שלו.
זמינה לכל שאלה/בקשה לאורך כל הדרך.
כשאני נגשת לפרויקט, יש כמה שלבים מרכזיים שצריך לעבור כדי לקבל תוצר מוגמר איכותי ומקצועי.
להלן שלבי העבודה בבניית חנות אינטרנטית מנצחת:
אפיון העסק והכרת הלקוח
20%
בשלב הראשון נבצע שיחת אפיון – מה זה שיחת אפיון? שיחה שנועדה לבדוק מה הם הצרכים של הלקוח, איזה אתר צריך לבנות האם זאת חנות וירטואלית? אתר תדמית? נדרש להגדיר אילו שירותים האתר יספק ללקוחות, אדאג לבדיקת שוק מתחרים, היכרות עם קהל היעד, בניית מפת אתר, בחירת שפה עיצובית ועיצוב גרפי שתואם את הלקוח ואת אופי העסק.
עיצוב וחווית משתמש
40%
בחירת שפה עיצובית וצבעוניות לאתר, אני יוצרת מראה ייחודי ועדכני הזהה לאופי העסק, עיצוב סקיצה ראשונה של עמוד הבית בדגש על UI/UX, אישור הסקיצה והמשך לבניית שאר עמודי האתר.
עיצוב הוא חלק מרכזי וחשוב מאוד בבניית האתר, עיצוב נכון יכול להיות ההבדל בין ההצלחה שלו לכישלון שלו ולכן אני שמה דגש חזק על עיצוב ונראות האתר.
פיתוח והוספת סליקת אשראי
60%
לאחר אישור העיצוב, תחל מלאכת בניית האתר, רכישת אחסון לאתר, רכישת דומיין, מינוף קידום אורגני בעתיד, כתיבת קוד, הטמעת תוכן ומילות חיפוש בתכנים של האתר, איסוף חומרים לפי הקו המנחה שבחרנו והעלאת התמונות והמוצרים שיוצגו באתר שלכם וינווטו את קהל היעד לביצוע פעולות.
זהו השלב הטכני בו העיצוב והפונקציונליות חייבים לעבור באופן מושלם לאתר ולניהולו.
בשלב הסופי נחבר אתכם לחברת סליקת אשראי, אדאג שהאתר יהיה רספונסיבי (מתאים לכל רזולוציות המסך, לפטופים, טאבלטים, טלפונים) ומתאים לכל הדפדפנים (אקספלורר, כרום ופיירפוקס).
בדיקות QA אחרונות
80%
אחרי שסיימנו את כל השלבים העיצוביים והטכניים הגיע הזמן לבצע בדיקות QA לכל עמודי האתר, זהו אחד האלמנטים החשובים ביותר לאורך שלבי בניית אתר האינטרנט, אוודא שהאתר תואם את בקשות הלקוח, יראה בדיוק כמו הסקיצות ויעבוד בדיוק לפי כל דרישות האפיון ללא באגים ובעיות לא צפויות. כמו כן, מעבר על כל הטפסים החכמים באתר, בדיקות מהירות ועוד על מנת להעלות לאוויר אתר תקין ב 100%.
ועולים לאויר !!
100%
הגענו לרגע שחיכינו לו, עולים לאוויר! מעלים את האתר החדש לדומיין הסופי, מבצעים בדיקות אחרונות שהכל תקין ומושלם, פותחים את האתר למנועי החיפוש ולגולשים ונהנים מאתר חדש ונוצץ!
ישנם כמה שלבים מרכזיים לבניית חנות מצליחה, המטרה שלי בסופו של דבר היא להוציא רעיון הטמון בכם לתוצר מוגמר יעיל, איכותי ומקצועי.
האתרים נבנים על פלטפורמת WordPress, מערכת קוד פתוח קלה וידידותית למשתמש.
ההתחייבות היחידה היא באחסון הדף וברכישת הדומיין (לפי הצורך).
כל אתר/דף שנמצא ברשת מחוייב בשרת אחסון ודומיין.
החבילה שלי כוללת אחסון חינם לשנה הראשונה.
בתום השנה הראשונה אני יוצרת אתכם קשר לסיוע בחידוש נוסף, אני לא גובה על כך, התשלום עבור החידוש נעשה מול החברות שמספקות את השירותים הנ”ל.
במידה והחלטתם שלא להמשיך אין שום בעיה, אתם לא חייבים לחדש, אך הדף/עמוד כבר לא יהיה זמין ברשת.
הזמן הנדרש לבניית חנות וירטואלית תלויי לרוב בקצב שיתוף הפעולה עם הלקוח.
סיום פרויקט חנות בעלת מוצרים רבים יכולה להגיע לעד 60 ימי עסקים ואף יותר ואילו חנות בעלת מספר מוצרים בודדים יכולה להסתיים גם עד 14 ימי עסקים.
שיתוף הפעולה הראשוני עם הלקוח חשוב מאוד, ברגע שהלקוח מעביר את החומרים מהר יותר כך גם בניית האתר נעשית בצורה זריזה ויעילה יותר.
המחיר המופיע בהצעה הוא המחיר על בניית האתר
עליו יש תוספות שאינן כלולות שהן תוספות לצד ג’
התוספות לצד ג אינן מוצגות כי אינן חלות על כולם
דוגמא לתוספות לצד ג’ שהן חובה אבל לא לכולם
א. דומיין – כל אתר חייב דומיין – אבל לחלק מהאנשים יש דומיין שרכשו כבר
ב. אחסון – כל אתר חייב אחסון – אבל חלק מהאנשים כבר רכשו בעבר
ג. תוסף סליקה – כל אתר מכירות חייב תוסף סליקה – יש חברות שמספקות את התוסף חינם ללקוח שלהם.
ד. תוספי פרימיום – ישנם לקוחות שחלק מהצרכים התיכנותיים שלהם מצריכים רכישת תוספי פרימיום בתשלום
מלאו את הפרטים מטה ואדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.